Kennisabonnement

Bepaal zelf in welke kennis u investeert.

  • Bekijk ons abonnement
Home > Support > Helpdesk - Selfservice

24/7 Selfservice

Wij kunnen het ons voorstellen dat u overdag niet altijd tijd heeft om de administratie bij te werken.  Het kan voorkomen dat u , wanneer u 's avonds of in het weekend bezig bent, een vraag heeft. 

Met Selfservice van AgroVision heeft u de online helpdesk altijd bij de hand, 24 uur per dag en 7 dagen per week. U zoekt zelf op een eenvoudige manier naar het antwoord op uw vraag. Ook al uw eerder gestelde vragen en antwoorden staan vermeld in Selfservice. Zo kunt u bepaalde onderwerpen rustig doorlezen. 

Staat u vraag er niet bij? Stuur dan via Selfservice uw vraag door en wij beantwoorden uw vraag binnen één werkdag via de mail.

Waar vind ik Selfservice?

Alleen klanten van AgroVision hebben toegang tot Selfservice. De eerste keer moet u Selfservice opstarten vanuit uw AgroVision-programma. Dit doet u door op de knop Selfservice in het programma te klikken.

Liever persoonlijk contact?

Naast Selfservice bieden wij op nog vele andere manieren support: 

  • Bel met onze Supportafdeling via één van de helpdesknummers
  • Volg een Training, Workshop of Webinar
  • Begeleiding aan huis
  • Laat u op afstand helpen via Remote Control

 

 

(Her)installeren

Uw programma (her)installeren ? Alle benodigde informatie vindt u hier

AgroVision Nieuws

Voerefficiëntie in de weideperiode

03-05-2018
Melkveehouderij

De eerste snede wordt gemaaid en ingekuild, waarna het weideseizoen weer volop van start gaat. De grote vraag bij...
Verder lezen

Verder lezen